Pe 6 pentru ca este tot un 9, rasucit

imagesCAO3H1L9

– Zi-mi cine esti.

– Esti directa, nu te incurci. Nu-mi place!

– Nu sunt aici sa-ti plac!

– Preludiu nu exista? Da-mi ragaz, nu am aflat inca. Am fost prea ocupat sa alerg.

– Catre?

– Fara directie. Important e sa fiu in miscare. Miscarea inseamna viata….ca si timpul care curge mereu. De aia sunt speriat acum. Am intepenit. M-au tintuit in loc…durerile de articulatii si de parasit.

– Esti un prost!Timpul nu e viata, timpul e moarte. Nu e curgere ci e scurgere. E mereu cu un pas inaintea ta si te trateaza cu spatele. Viata e cand il lasi sa-si vada de drum si tu ridici privirea si asculti. Dar lasa asta! Sa ne intoarcem. Cine ziceai ca esti?

– sunt 9. Doar un numar, ca oricare altul!

– E bine….ma descurc cu numerele; sunt usor de gestionat! 9 ce?

– 9 luni, 9 ani, 9 vieti de pisica, o 9 zi, o 9 aventura, 9 nu ne pasa, 9 ne place marea si vinul bun, 9 mari si 9 tari.

– ok, am prins ideea.te-ai nascut sa fii interesant. Si ce vrei de la mine?

– O inima 9.

– Aia veche ce-are?

– A rasuflat…..ca o bere pe care a uitat sa o bea pana la capat.

– era macar de calitate?

– Scumpa!De firma!Dar cam aspra la gust!

– Esti copil!De unde sa iti dau eu o inima? Ce e la mine? Sectie de transplanturi? Daca as avea inima as pastra-o pentru mine. Cred…n-am de unde sa stiu! La mine te poti opri din drum sa iti mai dau vreo 2-3 numere noi. Un 2 la purtare, ca ai lasat urme. Un 4 ca ti-a incaruntit parul fara tine. Si un 10 pentru ca zambesti frumos.

– De unde stii? Nu am mai zambit de 9 zile….

– Intuitie feminina.

– Nu mai vreau numere. M-am saturat de ele si de inginerii lor. Mie imi plac artistii!

– Atunci iti pot da culoare. Alege…. am un negru pentru frica din inima ta rasuflata, gri pentru lipsa ta de perspectiva, maro pentru singuratatea-ti din priviri…

– Da, stiu, te intrerup, dar….ceva mai viu nu pot primi?

-Hm, sa vedem! Pentru tine…doar albastru ca marea de pe buzele tale!

– Ai tu ceva cu ele! Le-ai saruta?

– Nu fi bou! Bineinteles!

– Fa-o!

-Ar fi prea rosu! Rosul e viu si colorat si intim, nu e pentru noi! E sange si e un mac. Si macul e doar al meu!

– Egoisto!

– Aici nu vorbim despre mine!

– te provoc!

– Nu-mi plac provocarile care se lasa cu inimi rasuflate. Prefer o minte aburind!

– Esti plictisitoare!

– Ca un curcubeu! Hai sa vorbim despre tine….vrei?

One thought on “Pe 6 pentru ca este tot un 9, rasucit

  1. De obicei nu ma omor dupa scriitura tip “stream of consciousness” (stiu ca exista un termen si in romana, dar iarta-mi te rog memoria taxata de timp si de neglijenta fata de limba materna), dar ce-ai facut tu aici imi place foarte mult. E foarte captivant, in mod neasteptat pentru mine. Mai scrie asa!

    Like

Leave a Reply

