Ela

imagesCA787VVN

Sa o sarut pe Ela, sa ii simt genele-i lungi, jucandu-se pe obrazul meu, sa ii ating pielea fina, si buzele moi, adancitura de la gat,mirosul pielii ei, de floare, miros de feminin, sanii ei ca doua mere coapte (ce cliseu….)…..Pfoaaa, daca as fi barbat as sta toata ziua cu mana pe sani! Naturali caci plastic am si pe manerele de la scaun, la birou. In principiu, sani de orice fel dar preferabil tineri, fermi, cu carnea parca indesata ca intr-o sarma moldoveneasca. Mari cat sa-ti incapa in palma. Cu aureola rozalie si cu sfarcuri mici dar vigilente. Da, as sta toata ziua cu mainile pe ei, fascinat si recunoscator.

Sa o descopar pe Ela era ca si cum m-as descoperi pe mine, femeia care sunt si nu stiam. Eram fascinata cand nici nu am stiut cum a aparut uitarea de sine. Nici nu as fi avut nevoie dar Ela nu ar fi permis sa treaca fara. Asa era Ela….nu suporta sa lase lucrurile neterminate. Desi dupa viata ei toata, n-ai prea zice. Dar Ela e artist si artistilor le sunt permise contradictiile.

imagesCA6LUIQ5

  • Ela
  • Da, frumoasa mea!
  • Imi e dor de tine!
  • Esti nebuna? Sunt aici, cu tine!
  • Pe naiba! Nu ai fost niciodata aici. Abia esti cu tine!
  • Atunci cum poate sa iti lipseasca ceva ce nu a fost niciodata aici?
  • Nu stiu! Mi te-am imaginat!
  •   Si eu pe tine. Ce-ntamplare!
Leave a Reply

