Imagine arsa

 images-1

– M-am supraexpus la tine. Esti o imagine arsa din mintea mea care nici macar nu e de un alb absolut ci de un negru ce ti se lipeste de mate. Te-am supraexpus la mine, in timp ce mi-am despicat toracele si te-am lasat sa ma privesti cu tot. Supraaglomerare de detalii.

– Stop cadru!

– La noi totul e pe dos si absurd! Eu te vad doar cand nu esti, tu ma minti cand taci. Pana si sfarcurile mele se intaresc la caldura….la caldura palmei tale. Doar ea singura, palma ta, e la ea acasa, pe pielea mea.

– Stop cadru!

– Venirea ta imi ia drept gir si zambetul si vorbele. Plecarea ta imi aduce mult mai multe: lacrimi, si incordare de muschi toracic si amorteala in degete si in viata. Dar trebuie sa iau distanta ca sa te pot vedea in detaliu, iubitule: sa-mi fie drag ca esti bun si cald si frumos si darnic si lipicios. Sa-mi fie drag de veselia ta scolareasca si de copilul ce te doare. Trebuie sa iau distanta  pentru ca vezi tu,iubitule, dragostea e o afacere in care prezentul e doar o ironie!

–      Stop cadru!

Leave a Reply

