Chimie cu reteta

images

Asculta, honey, asa nu se mai poate, iubirea asta imbogateste industria farmaceutica. Daca e sa fac un inventar gasesc o multime de branduri si substante : Oxymed pentru pielea mea arsa sub atingerea ta, Ventolin pentru momentele in care ramai fara aer de dorul meu, ceva Diclofenac atunci cand ne inflamam si aruncam cu patos cuvinte vanatai, la pachet cu plasturi de pus peste. Solian pentru momentele noastre (mai ales ale mele, zici?) delirante de gelozie. Xanax…..o, dulcele Xanax pentru frica aia paralizanta ca totul o sa dispara intr-o zi. Anticonceptionale pentru a ne limita doar la copilul din tine. Si tot flumazenilul acela ce ne trece, in zadar, prin vene, incercand sa curete iubirea asta toxica. Ce ar fi  sa o dam pe homeopatie? Sa ma expui la tine in doze infinitezimale si sa ma faci mai puternica in fata chimiei dintre noi. Am auzit insa ca trebuie sa crezi in efectele ei ca sa poata avea rezultate iar eu nu vreau sa cred ca exista medicament care sa ma vindece de tine.

Leave a Reply

